The life.

Finally! Alhamdulillah, Saya boleh bukak balik blog saya. Tak tahu nak cakap ap. Terharu. Ceh. So then, nak cerita apa ni? Bila tak boleh sign in blog, punyalah banyak cerita. Bila dah dapat sign in balik, terkedu jap. Hahahah, thats just me. Ahaa! I know. Apa kata kalau Syaf cerita my life since form 4 ni. Nak? Okay, here we start..

I think my last post in February right? So, sekarang ni bulan march dan esoknya bulan april. Sangat laju masa berlalu. Since form 4 ni, saya sangat sibuk dengan homeworks. Well, itu perkara biasa bagi setiap pelajar. Kaan? Tapi kan saya masih baru dengan form 4 ni, rasa sibuk semacam. Yelah, sebelum ni 9 subjek je. Sekarang dah 11 subjek. Semua yang penting pulak tu. Mana ada seni dah nak express feeling dengan melukis. Kalau aku lukis pun, jadi orang lidi je. Lol. Then, saya dahlah masuk 4 Abu Bakar. So many brilliant student that I have to compete with them. My march test done. 2 failed. Bio and addmath. And get 2A. Syariah and BI. Itu baru ujian march oaky. Soalan semua senang senang belaka, cuma aku je yang malas. 

Saya kena banyak berusaha lagi. Saya mesti buktikan ni. Kadang-kadang rasa nak ambik akaun. Tapi saya tak rasa saya boleh bawak sebab sebelum ni KH kan saya ambil perdagangan, so ada lah akaun segala. Time belajar boleh buat. Time exam, hmm, harapaaan.Sebelum ni soalan semua bulat bulat je. Senang macam petik jari je. Tapi sekarng ni sampai ada yang 3 paper. Haduh, rasa macam seksanya. Macam mana ah Along boleh hadapi semua tu? Tapi Along ambil pendidikan Islam. Saya selalu kongsi masalah saya dengan Along saya. Even Along sibuk sangat sangat tapi still spent time for me to express feeling. OMG, I'm touched.

Cemana eh nak cerita? Susah ah. Too much pressure. Hope lama-lama nanti dah biasa. Itu tak cerita lagi bab bab kawan, crush. Lagi ah. Maybe, saya terlebih melayan internet. Ni ah jadi nya. Tapi kadang-kadang saya kena research jugak. Cikgu-cikgu zaman sekarang bila kita tak tahu "Search kat internet" Lol. Tu yang addicted engan internet. Nak nak Twitter. Haiyoo. Menyesal buat Twitter. Lol, past is past. Every cuti hujung minggu, cuti, tak pernah miss homeworks. Adaaa je, smapai tertangguh-tangguh. What a world. Hmm, sekarang ni musim orang sakit. Kejap panas kejap hujan. Tu yang ramai demam lah, selesema lah, batuk ah. Syaf pun dah tergolong dah. Tapi demam Syaf rasa lain macam. Takut jugak kalau kena demam denggi. Dah 3 hari tak makan nasi. Kalau makan pun mungkin muntah. Then kepala ni berat semacam. Rasa macam ada bantu 3kg dekat atas kepala. Pray for me. 


p/s : Sorry for the typo, broken grammar. Bye.

Comments

Popular Posts