Random


Hi, I'm back. LOL. Sorry lah readers sebab dah lama tak update. Penat, takde masa, ngantuk, banyak kerja sekolah, dan sewaktu dengannya. Naaah. Sekarang nak post panjang-panjang biar kau puas hati sikit. Hahahha, let's start now!

Masa hari selasa haritu, 10 Jan birthday Izzati dengan Hilman koot. Then 11 Jan birthday Kak syira. Baaapak ah. memang sweet gitu kan kak Syira dengan Hilman. Awwwh :') Saya terharu sangat-sangat. Saya TER-minat balik crush lama saya yang saya gaduh dengan geng-geng dia, gaduh dengan dia jugak. K syaf. K. Minat JE. Please, minat je Syaf. Jangan nak hopefully sangat. Kejap lagi karang kau yang sentap. Macam tahun lepas. Cemana dia rasa dengan perempuan tu, camtulah aku rasa bila dia buat aku camtu. HAHAHAHA, hambek kau.

Lepastu, saya pun ada minat beberapa senior yang lain. HAHAHAHA, saya minat crush orang jugak. Hih, sep sikit lia. Haritu kan, masa hari Rabu. Ada ah mamat ni, dia asyiiiiiikpandang Syaf tau. Syaf macam, sntap ah. asal dia pandang camtu. Bukan pandang je. Siap menung lagi. Then, tengoklah kot Syaf ada langgar peraturan ke kaaan. Almaklumlah, pengawas. Then, dia cam duduk kat tepi tu. Pun pandang jugak. Cam pelik ah kan. Cerita kat kawan Syaf. Then kawan Syaf cakap dia suka Yana. Time tu terus gugur habis jantung.

Asyik akuuuu je yang tepuk sebelah tangan. Okay, takpe. Still boleh tahan. Tak boleh ohh kalau hidup takde crsh. Macam tak complete ah. Even muka Syaf tak secanti Tas kan, tak sekurus dia. Tapi nak jugak rasa crush kita tu milik kita. kaaaan? Pernah ah sekali tu Syaf mimpi salah sorang crush Syaf yang Syaf minat gilaaaaaaaaaa! Kawan Syaf tahu ah kot. Then, bila bangun pagi tu terus cakap. " tu ah kau. mucul bebanyak dalam mimpi aku buat apa. Kan best kau dengan aku". HAHAHAHA, syaf tak percaya kot syaf cakap camtu. sweet je ayat. ahhaha. 

Wehh, aku nak salah sorang crush aku jadi aku punya. atleast cam skandal ah. hadoii. Syaf dah teringin sangat dah ni. Syaf dengan Lia selalutak bernasib baik dalam hal cenggini. hmm. Btw, tadi kita gi MCD. hahahah, kay. nak batak jap.Kita celebrate birthday girl(s). Azehan, Izzati, Aishah Abdu Fath. Best ah. Kecoh doh MCD. haih, bisinggilooo. pekik sana, pekik sini. Keluarkan my netbook. my gegirl guna, awhhh :') suka suka suka. hahaaha, then blablabla. balik.

I got my own netbook. Yeeyy! Alhamdulillah.

Eh, eh. 24 January is coming soon. HAHAHAHA.

Popular Posts