New look.


Hi and Assalammualaikum. New skin again, and again and again. Hhahaha, nyanyi lagu 2PM jap. Lol. Yeah, Syaf pun rasa skin yang lama lebih KEWL. Tapi sebab skin tu dah cam rosak. Syaf dah hilangkan code dia, habis semua kacau. Penat oh nak cari skin yang dewasa sikit. seriously. Last, last ambil je lah skin yang korang tengok sekarang. Edit punya lah lama. letak gambar kpop sikit. Almaklumlah Syaf minat kpop. HOHO. Anarnya, IU, u-kiss(Dongho), 2PM(Wooyoung) awwwh, and blablabla. Kalau nak buat senarai kat sini memang tak habis ah. kaaaan, hahahha. so enjoy in this blog. And hi to new skin. 

Popular Posts