Melakaaaa
Hello Melaka. Gambar kat atas tu cuma boleh dilihat pabila waktu malam. hahahah, ayat tak boleh blah. Tepat pada tarikh 21 Jan dan 22 Jan, Syaf dan sekeluarga telah buat family holiday sendiri di Melaka. Seronok? Boleh lah. I mean, SERONOK SANGAT! Tak sangka ayah baik sangat bawak gi sana, sini. Apa aku minta semua bagi. Yang aku tak minta pun bagi. Awesome ah. banyak kot bergambar. Saudara Syaf join sekali masa 21 Jan. Then diorng balik. Kitaorang tidur hotel yang dah tak layak panggil hotel. Macam rumah tumpangan je.
Paling awesome Syaf rasa Afamosa, tak sangka kot. Even diorang tulis atas batu, tapi tulisan lawa sangat like this :-
Gambar kecik je tapi korang boleh tengok kan betapa kemas nya tulisan tu. Lepastu dia punya pemandangan, Subahanallah! Tengoklah gambar atas tu. Macam tu lah bila time malam. Time siang pun apetah lagi. Then kita bergambar sikit. Yeah! Lupa nak bagitahu. Syaf jumpa senior KD10. Abang Uno eh? Yang iybah minat dulu. Pehh, bapak handsome siot. Dia siap macam pandang-pandang Syaf kot. Maybe dia rasa cam kenal je kan muka secantik Syaf ni. Okay, lol. Perasan jap. Syaf dapat dua pashmina, one perfume DKNY and one shoe. Thanks mom, dad. Eh lupa, dapat makan free jugak :D
Bye Melaka. Melaka panas.
Sorry, lupa nak pusing. Hehe.
