Homework seminggu -.-


Hi readers! Sorry sebab dah lama tak update blog yang dah bersawang ni. *fuh fuh buang sawang*. So, cemana? Best tak jadi mat/minah tunggul nak tunggu Syaf update blog. Tulah, sejak dah form 4 ni banyak pulak dia punya kesibukkannya. Nak nak minggu sebelum cuti ni dan sedang cuti. Tahu kan sekaran kita cuti apa? Kita cuti sekolah. HAHAHAHA. sengal. Entry ni Syaf nak cerita pasal homework dan cerita sekolah yang tertangguh. Mentang-mentanglah cuti seminggu, kerja sekolah cikgu bagi bagai nak rak. Rak tu pun dah tak tahan tengok homework yang belambak macam sebulan cuti. Nasiblah aku ni jenis yang tak suka mengeluh sangat. hahahaha, takdelah macam beban bila tengok homework atas meja penuh. Here we are :-


Itu baru luaran. Tak tengok isi kandungan dia lagi. Hanya Allah sahaja yang tahu betapa seksa menjadi seorang pelajar. Tapi ada hikmah disebaliknya. Okay, done with homework. I mean cerita pasal homework dah habis. Bukan homework aku dah siap. Lol. 

New student

Hari isnin haritu, Syaf nampak ex-skandal Syaf. Pagi pagi buta! Trauma habis bila tengok dia. Hahahahha. His name is Mior. Siapa yang baca ni, diam diam sudah. Dia still comel bagi Syaf. dia orang pertama yang curi hati Syaf. Awwh :') hahahahhaa, memang lawak lah bila terkenangkan kisah kita dulu. Sejak dia masuk, tak pernah kot tegur dia. oopps, dia still tidak melepasi ketinggian Syaf :PPP Yeyyy. Now, I have two crush. Tett and tett. Bila Syaf tanya kawan kawan Syaf mana better diorang kata tett. hahahah. mana satu tett pun korang mesti blur. Takpe, hanya siapa kawan dngan saya je tahu kot. certain. girls only. 


Popular Posts