Last post for 2011


Hello hello readers. Now kita dah masuk tahun 2012. Selamat datang 2012. So, Syaf nak cerita saat-saat akhir 2011 Syaf. Haritu tertangguh sebab internet slow, saudara datang, birthday abang, keluar jalan-jalan. Masa 30 Dis 2011 haritu Syaf pergi sekolah nak beli buku. Bila dah sampai tu terkejut lah asal macam ramai sangat ni. Rupa-rupanya orientasi form 1. So, beratur panjang-panjang sambil tengok budak-budak yang dapat PMR straight A dengan 8A, 7A. Congrates guys. Paling aku bangga dekat Azrul lah. The only one kelas B dapat semua A. Serious tabik.

Then pergi dentist. Nak repair gigi kalau ada yang rosak kalau tak, cuci je. Bila time Syaf doktor kata " dia punya gigi okay, tak ada masalah". Time tu terus Ohmyy, thank you Allah. Tahun lepas kena cabut. Mak ai, seksa ohh. Lepastu ibu cakap dekat doktor " kalau macam tu cuci je lah". Doktor cakap " tak payah pun yak apa, sebab dia punya gigi dah bersih". HAHAHAHAHAHAHA, bangga siot. Then ibu cakap " takpe ah, cuci je. dia nak rasa

Popular Posts