Try to not cry


Hampir terkeluar air mata dah tadi. HAMPIR okaaay. Kan Syaf ada post yang Syaf ni suka baca older post. Tadi baca lagi dari mula mula Syaf buat blog ni sampai sekarang. 35% banyak cerita pasal my ex. I mean kenangan kitaorang dolu-dolu. Haiyoo. Ada one part tu terhenti dekat satu dialog ni. Dulu, adik call him used my 016 number. Dia angkat telefon tu. Adik ask him did he really miss me and love me. He said YES! 
Okaaay, time tu mata berair. Lepastu cepat cepat baca post lain yang tadak kene mengena dengan dia. Fiuhh, nasib tak menitik. Seriously, tersentuh kot baca benda tu. 

Lepastu tergelak pulak bila baca post yang ayat merempitz gilo -.- teruknya aku dulu. tapi dulu aku tak kutuk orang yang pakai tulisan rempit. Sekarang je. heh,. sebab aku dah tak rempit. Seriously, lama tak online lama lama cenggini. sampai 4 ke 5 jam. Sebelum ni online tak sampai 2 jam. Believe me. Oh yeah, lupa hari ni hari Sabtu. Ada hindustan ! Nak layan ah. K. Bye.



Comments

Popular Posts