Ombak Rindu
Please Please! Dari dia tunjuk trailer tu aku dah rasa macam best sangat cerita ni. Ingatkan nak tengok sama sama dengan Hanani sebab dulu dia nak sangat nak pergi. Tapi, macam takde kesempatan je. Syaf dah cakap dengan ibu yang syaf nak tengok cerita ni. Ibu cakap "jom". haha, how bout my adik? takkan nak tengok sekali. peeeh, memang tak sesuai langsung ah kan. Tak pe takpe. kita tengok syaf dapat tontonke tak movie ni. Hope Yeah. Aamin :)
Comments