Life.

Okaaay, saya penaaat. Sekarang syaf tak tahu nak buat apa supaya hidup syaf okay. Maksud syaf macam adalah kerja yang syaf buat. Lepastu takde ah gemuk macam sekarang kan. haiyoo. mana tak nya. Makan baring tv komputer tu je yang saya buat. adalah macam lipat baju, sidai baju, angkat baju, gosok baju, basuh pinggan, cuci kipas, sapu sampah, kemas buku apa semua. Nampak macam banyak tapi bila buat kejap je. and syaf nak jog tapi takde kawan. so, macam haih. takkan nak jog sorang sorang. apa yang syaf buat, lari stempat dekat bilik. HAHA. kot boleh lah maintain balik badan ni. sekarang berat saya 55kg okaaay. Hahaha. tu yang nampak kembang je.

Comments

Popular Posts