Friends.


I miss my friends. Even baru haritu jumpa still rindu. Dah lama kot tak contact diorang. Last 22 Dis haritu. Lepastu tadak. Yang peliknya, tengok blog diorang tak berupdate, facebook pun tak nampak diorang onl. Twitter? Ntah ah. Maybe on, aku je kot yang tak perasan.  Haha. Jiwang tak saya? sikit. 2012 around the corner. Oh myyy! I'm 16? Dah tua dah. Haiyoo. Hahaha, nanti semua berpecah. lagi ah kan. Cemana lah life Syaf tahun depan. Tak boleh bayangkan kita tak satu kelas. Dah 3 tahun kita satu kelas and ada yang 2 tahun. Macam mana nak tinggal macam tu je. I miss my 2009, 2010 and will miss 2011. Selama cuti sekolah ni, baru 2 kali JE jumpa diorang. Itu pun tak full. Haaa. Apa nak kata? Kalau tak time cuti sekolah ni, ada je plan aku dengan diorang nak pergi Tropicana lah, Ice Room lah, MCD lah, Curve laah. Tapi contact pun jarang. 

Cuti sekolah bestfriend Syaf katil, music player, earphone, headphone, tv, dinding, cermin dan sewaktu dengannya. Haritu jumpa dekat sekolah menjerit, peluk. Semua yang kat dewan tu pandang. Diorang pandang lain macam je. Kalau diorang dekat tempat kitaorang, MESTI akan buat benda yang sama. Ceh, yakin je aku ni. Tak sabar nak tunjuk dekat korang Syaf punya kasut jenama kartun ni haa. Hahaha. Angry Bird dengan Ben10. Mana korang nak tengok dulu? Angry Bird kasut tali, Ben10 kasut lekat. Kau ada?

Comments

Popular Posts