Cool tak?


Semalam seharian keluar dengan Ibu dengan adik. Lepas bangun tidur tu sempat menyempat pulak nak tengok High School Musical. Padahal dah nak keluar dah. Dahl lah tak mandi lagi, tak gosok baju lagi. Segala belum mula lagi. Sambil sambil tengok tv tu pergi ah gosok baju dulu kaaan. Then siap siap apa semua. Everything dah siap cuma kasut -.- Syaf ni tak banyak pilihan baju, seluar, kasut. Serious. Asyiiik yang sama je. Sampai Syaf pun dah boring apetah lagi korang kan kan? Sebelum turun tu Syaf sempat tukar tukar seluar. Kejap seluar ni, seluar tu, seluar ni. Haih, last last pakai seluar jean. Tudung kelabu, baju kotak kotak hitam kelabu, seluar jeans biru, kasut kain jeans biru nak hitam, bag cokelat. K. sangat pelik. Sebab seluar TU JE! Patutnya seluar putih. Syaf ada 2 choices untuk seluar. Tak biru putih, tak putih biru -.- 


Then pergi sekolah adik dulu beli buku dia. lepastu pergi e@curve. Sampai pukul 11. Ambil masa dalam5 minit nak pergi wayang. Tengok Ombak Rindu start pukul 11. So, sempat lagi. Beli tiket time tu, rushing beli popcorn. Syaf serapan pagi makan satu KARIPAP JE! hahahha, serious lapar. Kat wayang tu lahap popcorn macam lahap nasi. Tengok ombak rindu dengan adik dan ibu. serious susah nak feeling. rasa macam tak kena. Sebelah kiri saya kosong, sebelah kanan saya adik. Bila part nangis nangis tu ibu dah nangis dah. aku nak nangis tahan je. berair je air mata sebab adik Syaf tak habis habis pandang -.- dah lah tengah segugut pula tu. Haih -.- mengganggu.

Masa tengok tu kan. bila Aaron Aziz je terus  "OHMYGOSSH, AARON AZIZ!" hahahaha, serious cair. Please ah aku nak husband macam tu. Bila dah habis tu, keluar je terus nampak Faiz, Sabrina semua budak KD 10 ah. Tak ah semua, I mean siapa yang Syaf nampak timetu. terus lari pandangan. hahaha, lari pergi tandas then lalu tempat lain. Fiuuhh, selamat. Lari pergi Sungai Buloh yang dekat The Store tu. Pergi makan, shopping sikit. Lepastu balikkk. 

Comments

Popular Posts