Thank you.
Oh, Damn -.-
Dah kene migrane now dah ada gastrik.
Tak tahu langsung hari ni last day. Tak kesahlah. Benda dah lepas syaaf, takkan nak ungkit balik. Macam boleh pulak nak patah balik masa. Lain lah kalau aku ni doraemon.
My second time buat kau macam tu. And banyak kali kau buat aku macam ni. Good.
My second time melawan kau, tak menyebelahi kau. Ingat lagi sebelum ni. First time aku gaduh dengan kau lwan lawan post kat blog. Tak matang lagi. Well. HaHa.
Life sekarang :
Kita fikir kita dah cukup baik untuk akwan kita. Kawan kita pulak fikir dia dah cukup baik buat kita. Tapi dua dua tak nak appreciate.
Bila gaduh, kita selalu fikir kita sorang je jaga perasaan dia. Padahal dua dua jaga perasaan masing masing. Cuma tak sedar je. Dah fikir diri kita je kan, mana nak fikir orang lain.
Kita selalu fikir kita sorang je care pasal dia. Padahal dua dua care antara satu sama lain.
p/s : Janganlah terlalu ego sampai kita fikir diri kita je. Kadang kadang apa yang orang lain buat betul dan apa yang kita buat mugkin ada sedikit kesilapan. Mungkin awak terasa dengan post ni. Kalau awak terasa saya sejuta kali terasa sebab semua ni kesilapan dari diri saya sendiri. Tak sedar apa yang korang buat untuk saya . Thank you very much :')
Dah kene migrane now dah ada gastrik.
Tak tahu langsung hari ni last day. Tak kesahlah. Benda dah lepas syaaf, takkan nak ungkit balik. Macam boleh pulak nak patah balik masa. Lain lah kalau aku ni doraemon.
My second time buat kau macam tu. And banyak kali kau buat aku macam ni. Good.
My second time melawan kau, tak menyebelahi kau. Ingat lagi sebelum ni. First time aku gaduh dengan kau lwan lawan post kat blog. Tak matang lagi. Well. HaHa.
Life sekarang :
Kita fikir kita dah cukup baik untuk akwan kita. Kawan kita pulak fikir dia dah cukup baik buat kita. Tapi dua dua tak nak appreciate.
Bila gaduh, kita selalu fikir kita sorang je jaga perasaan dia. Padahal dua dua jaga perasaan masing masing. Cuma tak sedar je. Dah fikir diri kita je kan, mana nak fikir orang lain.
Kita selalu fikir kita sorang je care pasal dia. Padahal dua dua care antara satu sama lain.
p/s : Janganlah terlalu ego sampai kita fikir diri kita je. Kadang kadang apa yang orang lain buat betul dan apa yang kita buat mugkin ada sedikit kesilapan. Mungkin awak terasa dengan post ni. Kalau awak terasa saya sejuta kali terasa sebab semua ni kesilapan dari diri saya sendiri. Tak sedar apa yang korang buat untuk saya . Thank you very much :')
Comments