Takziah.


Like, seriously. Kalau syaf jadi macam cerita blog NI, tak terkata. UNSAID FEELINGS. nampak Boyfriend sendiri berlumuran dengan darah. Is, aku baca cerita ni pun menangis. Ni kan kalau benda ni betul betul berlaku dekat aku. Ish, Al- Fatihah. For ZIZIE, Tabahkanlah dirimu. Jadikan ini semua sebagai pengajaran kerana terlalu banyak maksiat yang kamu telah lakukan. Mungkin Allah lebih sayangkan dia dan Allah tidak mahu melihat umatnya dirosakkan di bumi dan di zaman yang jahil ini. Kamu insan yang paling tabah kerana Allah telah memilih kamu untuk menghadapi ujian ini. Kalau lah saya, tak tahulah. Macam orang tua tua selalu cakap, KUMBANG BUKAN SEEKOR. Just let him go. Mungkin juga dia belum sempurna untuk kamu. 
Takziah kepada keluarga Muhammad Faiz dan juga awak. 

Comments

Popular Posts