Stop, last.

klik untuk tumbesaran

Yang ni aku terasa sangat sangat. yang ada error tu. "Aku minta maaf cara baik, kau?"
Kay, tu bangang sangat. Weh, time mula mula aku minta maaf tu. TAK CUKUP BAIK KE? Aku dah runtuhkan ego aku time tu. TAPI KAU SATU PUN TAK BALAS. Aku tak KESAH pun. Yang kau punya text yang minta sorry tu. Kau nak minta maaf tapi kau siap ada text perli aku lagi. sakai siot. meh aku taip balik text kau. yang buatkan aku balas text "beraku kau" sampai kawan kau cakap aku kurang ajar.

Your text yang syaf terasa :
' Yeah, sifat terasa aku memang tinggi. But IF LAWAN YOUR EGO, tak ada siapa akan lawan'

Done.
Weh, aku yang runtuhkan ego aku dulu dekat kau masa tu. Tapi, kau cakap macam ni. Tipulah kalau aku cakap kau tak dapat langsung text aku yang aku minta maaf tu kan?btw 'aku' kat situ sebenarnya nama dia. so, siapa yang tahu tu, untunglah. siapa tak tahu tu diam. Kay, dah. aku taknak cakap pasal ni dah. please stop sampai sini. Hope ini boleh jadi last post pasal benda bengong ni. 

Comments

Popular Posts