Semalam.

Semalam syaf pergi sekolah nak daftar yang RM100 tu lah. Thanks to Tasniem sebab tumpangkan pergi balik.Then, bila dah sampai terus lah daftar apa semua. 5 minit je daftar. Aku duduk sekolah tu maunya nak dekat 2 jam. Hahaha, okaay. Baru nak duduk kat meja bulat kat bustop tu, nampak aishah zulkarnain. dia terus peluk aku. Sumpah, aku cakap aku rasa janggal datang sekolah semalam. Lepastu lepak dengan Aishah Zulkarnain, Aishah Bushara dengan Tas. Diorang cerita lah pasal jamuan apa semua. Aku macam asdfghjkl sebab tak dapat datang. Sumpah rugi gila woo tak datang. Nak wat canno kan? Tadak rezeki.

 Then, duduk kat kerusi besi pula. Tiba tiba aishah cakap yang alia otw. aku macam wtf -.- aku fikir dia dah daftar. ingatkan tak nak lah jumpa yang aku rapat rapat dulu. Then, SUDDENLY, nas pula yang sampai. before that, jumpa Nurul Izzati dekat kantin. syaf cakaplah pergi la daftar dekat 4 abu bakar.Then, tiba tiba izaati cakap "aku sebenarnya tunggu nas".
Aku macam :O apa semua ni? Masa nas sampai tu tengah minum air. lepastu alia sampai, aishah teman dia. time tu tak habis lagi nak bercerita dengan dia. I was like, hmm takpelah. Lepak lepak, diorang cerita lia tunjuk text dekat siapa tah, malas nak ambil tahu. Time terus sentap. Biarlah, gi mati lah orang nak cakap aku. This is me. kau siapa nak judgemental? Siapa? Dah, stop it syaf. cool down.

Blablabla, baliik.

Comments

Popular Posts