Naaah.
Naaaah, aku buat kat tumblr tadi :
“Sometimes I need to leave you for a while,
Sometimes I need to hate you for a while,
Sometimes I need to find someone to hear me but not you,
Sometimes I need to think my future without you,
Sometimes I need to eat a lot so that I can forget you, lol
I really need my bestfriends not including you.”
Sometimes I need to hate you for a while,
Sometimes I need to find someone to hear me but not you,
Sometimes I need to think my future without you,
Sometimes I need to eat a lot so that I can forget you, lol
I really need my bestfriends not including you.”
Seriously, aku tak tahu sebab musabab benda ni jadi macam ni. Sumpah. Yang aku tahu aku tak reply text dengan tak datang sekolah. Takkan lah sebab TU JE. sumpah tak munasabah lah. Please lah. Sebelum ni aku dah minta maaf. nice date pula tu. 11.11.11. tengah tengah malam. peh, kau tak balas pun. Tapi aku tak kesah benda kecik tu semua. Sebab bukan semua orang nak dibalas kan? Then, masa 15.11.11 kau hantar text time maghrib. Masa tu aku tengah menangis kenang semua benda ni. Menangis sambil meluahkan perasaan. Tiba tiba kau hantar text cakap sorry everything. Cara kau macam perli aku. so that, aku balas lah balik. cuma yang lain sikit aku guna "kau aku" je. Then yang kawan kau nak cakap 'kurang ajar gila' kat aku tu apehal? macam aku tak pernah pula beraku kau dengan kau. sakai ah benda ni semua. mengarut. now, semua dah berpihak pada kau. aku tak kesah weh. ambik lah semua tu. aku tak nak jadi selfish. Kau terasa dengan tweet aku? kau yang nak rasa. aku tak suruh. kalau kau terasa dengan tweet aku, aku beribu ribu kali ganda terasa dengan tweet kau lah. Attitude, yes. I hate your attitude.
SILAKAN LAH BAGI ORANG LAIN BACA TEXT YANG KURANG AJAR SANGAT TU. BAGI RAMAI YANG BACA. THEN, BAGI RAMAI YANG KUTUK AKU. HILANG SIKIT DOSA AKU. THANK YOU :)
sekian,
syafiqah nori.
Comments