Naaah II
Everyone dah layan aku macam apa je. Macam aku baru masuk sekolah. Dah puas hati dah? I know kau manja. Need someone. Tapi please lah, jangan nak heboh pasal benda ni. Kalau kau gaduh dengan Hanani, aku tak kepoh kat orang lain tau. But, i'm tried push my self to think what to do. Everything pasal KAU, KAU dan KAU, ada dekat aku punya diary. and setiap hari aku baca apa yang aku tulis. Kadang kadang sedih sebab aku rasa macam tak dihargai. Just RASA je. And yeah. I think kau dah tak payah lah share benda ni dekat hanani. Hanani pun penat dah nak fiir pasal ni. Dia ada banyak masalah. Tambahan pulak dngan masalah kecik ni. Btw, Hanani. Macam ni lah aku rasa bila setiap kali korang gaduh. Macam ni lah aku perah otak cari cara untuk korang berbaik. Penat kan? Stress kan? Yes, Ikr. Anyway, thanks to Aishah Bushara and Tasniem AND HAYYUM. diorang still hargai aku even aku layan diorang macam babi. Sumpah aku hargai. menyesal aku layan korang macam tu. hope korang tak simpan dendam. And yeah, aku pun hargai KAU, KAU dan KAU dan geng geng KAU. sebab layan aku punya kerenah yang macam puteri ni. Thank You laaah. Thank You sangat sangat. sumpah ni ikhlas. Maybe kau baca kau macam juih bibir and cakap dalam hati " ceh, baru nak cakap thanks". sebenarnya kau tak perasan yang setiap kali aku luah perasaan apa semua aku mesti cakap kat korang " thank you" sebab sanggup dengar apa semua. an yeah, korang perlu ambil berat pasal ni. . .
FOR ME laah,
Sorry dengan Minta maaf adalah perkataan yang sama. For ME maksud dia berlainan.Kaau korang perasan lah kan, If kita tengah gaduh then nak minta sorry apa semua. syaf akan guna perkataan MINTA MAAF. means, syaf betul betul minta maaf.menyesal. sangat sangat. Kalau sorry, syaf macam maaf ye. tak sengaja.
TU JE.
Sekian,
Syafiqahnori
FOR ME laah,
Sorry dengan Minta maaf adalah perkataan yang sama. For ME maksud dia berlainan.Kaau korang perasan lah kan, If kita tengah gaduh then nak minta sorry apa semua. syaf akan guna perkataan MINTA MAAF. means, syaf betul betul minta maaf.menyesal. sangat sangat. Kalau sorry, syaf macam maaf ye. tak sengaja.
TU JE.
Sekian,
Syafiqahnori
Comments