Mon.

Hai, hari ni syaf pergi sekolah :D macam tak pernah pergi pulak sebelum ni. First naik van pagi tadi tu macam janggal tau. rasa macam setahun aku tak pergi sekolah. Hahahha, bila sampai kelas tu macam terkejut ah :O mana aku nak duduk ni. so then duduk tempat yang aku selalu duduk ah. tah tiba tiba mata ni mengantuk pulaaaak. Then tidur aaaah. bapak sedap.

Lepastu dengar satu suara ni bapak cakap kuat gilo. -.- hahhaha. time tu tak boleh agak suara perempuan ke laki sebab suara dia agak besar. lepastu dengar suara tu gelak. kay tahu. Nas, cakap cam tak boleh runtuhkan sekolah lagi je :D Nampak kasut sorang minah ni. dah boleh agak siapa, Alia. hahahha. saja buat buat tidur balik. padahal tengah gelak. Then , nisa datang. tersu bangun ah. setengah jam aku tidur.

Terus pusing belakang cakap 'Good morning'. sumpah first time cakap dekat orang sepanjang hidup. kalau hantar text tu pernah ah. ni cakap kat orang :D So, siapa yang dengar tu untung ah :D Then lepak surau. ada aktiviti apa semua. so yeah, saya penipu. tapi saya buat benda tu dengan jujur kaaay.

After that kene pilih Elektif form 4. semua cuak gilo. sampai syaf pinjam phone aishah nak call mak. Thanks Aisyah. Pahala kau bertambah :) Menangis nangis dekat mak. Taknak ambil arab apa semua. so, yeah. my mom suruh ambil kelas abu bakar or bukhari. kalau dua dua tak dapat baru masuk kelas bestari. So, syaf tanda kelas bukhari dulu. Nowm baru nak bincang balik. dalam masa 2 minggu ni kan boleh tukar.

Kay, then balik. lepastu berangan ah dalm rumah. and tadi macam mana tah jari syaf boleh terketuk batang kayu keras ni. susah ah nak explain kat sini. tapi kesimpulan bagi situasi berikut ialah jari syaf tulang dia dah tak timbul sangat. dan terasa pelik kalau digoyanggoyangkan. seolah olah takda jari. sakit sioddd -.-

Comments

Popular Posts