untuk koraaang:)

Happy Hari Lahir Girls !

1 September 1996.
Bayi yang telah dinamakan Faten Nazirah telah delamat dilahirkan. Faten, aku teringat lagi masa kita form 1. kau duduk sebelah lia. dua dua taknak mengalah daripada keegoaan masing masing. last last lia tegur kau. lepas aku rapat dengan kau. baru aku perasan kau ni kecoh orang nya :D lepastu aku, kau dengan lia mulalah rapat. tapi sekejap je kita rapat. lepas kita habis ujian mac. kita kene tukar tempat. so, kau duduk dengan siapa tah. aku tak ambik tahu. heeee.

Kau ada tulis kat kad raya kau tu pasal yang kau ni cepat terasa kan. so then? jangan ah cepat terasa. aku pun akan kawal aku punya keperlian terhadap kau. Kau ni suka menjkerit eh? aku elok elok tengah buat kerja kat belkang kau, kau menjerit jerit, gelak ah. macam benda tu GAH sangat sampai nak gelak macam tu. dah ah gelak sambil kawad XD style kau punya gelak. and, hope kau dapat apa yang kau impikan dalam hidup kau. study weh, PMR. heee.



3 September 1996
Bayi yang bernama Nur Hanani Hazirah telah selamat dilahirkan. Masa form 1 dulu kau kelas abu bakar kan? aku dah kenal kau time aku darjah 5 dah. tapi kenal nama dengan muka je ah. time form 1 dulu aku kenal kau balik lepas aku dengar kau punya psp kene rampas dengan cikgu amir. hahaha. time tu aku cakap "padan muka, siapa suruh bawak" XD  tapi bila form 2 kau turun kelas, pergi kelas abu. tapi aku macam tak care sangat ah pasal kau turun kelas.

kau mula rapat dengan kitaorang sejak aku ajak kau rehat sama sama. time tu kau cakap kau takde kawan nak rehat. then aku ajak ah kau. lepastu kita selalu bersama. dulu aku macam tak suka sangat ah dengan kau bila dah lama lama tu. tapi bila naik form 3 ni rasa macam sayang pulak dekat kaau. heee. tak salah kan? then lagi ah aku sayang kau bila kau asyik ada maslah dengan family, masalah kesihatan. and, aku takkan rampas lia dari kau even aku kenal lia dulu. percaya lah. jangan ah tulis kat blog camtu. terasa pedas dia woooe. heee. ni lah watikah aku untuk kau. btw, target for PMR. Hope you get well soon. Fighting! :)



7 September 1996
Bayi yang bernama Nasriah Aliah  telah selamat dilahirkan. Time form 1 dulu, kau dengan far suka pandang aku lepastu gelak gelak. aku tahu ah muka aku comel XD time tu aku peeeelik sangat sebab apa korang selalu pandang aku dulu. sampai sekarang tak dapat pikir jawapan dia apa. then, kita duduk satu row. aku dudk hujung sekali. lepastu kau then lia. hahah, kita tak habis habis gelaaaaak je. tah benda lawak ke tak main tibai je gelak. then time akhir tahun apa semua. aku gaduh dengan kau. siap cakap perkataan yang apa tah. yang gila menyakitkan hati kau ah. aku tak ingat. maybe kau ingat. benda tu kan menyakitkan. then, aku minta maaf. kita rapat. baca novel sama sama. so sweaaat :)

naik form 2, aku duduk kat depan sekali. kau kat belakang aku dengan nisa and nani. time form 2 ada certain part yang gaduh besar. tapi bila gaduh je cepat je berbaik. kadang kadang tu ada ah ambik masa seminggu.heee, aku bukan macam nisa. terus okaaay. no laah. ambik masa. time tu kan ego lagi. fikiran tak matang sangat. bila naik form 3, hmm, 2 ke 3 bulan tak tegur. sampai tukar tempat lagi. aku marah kat kau sebab ye ah yang pasal nak buat folio kat rumah kau tu. kau sampai tinggi suara ajak aku. last last tak jadi. hahaha. lawak ah. then, kau minta maaf dulu. lepastu aku yang mula senyum kat kau apa semua. kekok nak berbual xD paling lawak ah. bila lepak berdua je tak tahu nak cakap apa. now? dah okaay dah. semua tengah frust pasal result trial. haaaish. PMR mari. jom study :)

p/s : naaah, PMR dah dekat dah ni. jom kita berusaha bersama sama :) nah, lia. aku dah buat dah ni. tuk kau baca. even ada sikit nama kau :D

Comments

Popular Posts