random.
eee, tadi dapat markah KH dengan BM .
KH elok elok target A boleh jadi rendah.
BM elok elok target rendah tiba tiba tinggi. heeee. hahahhaa. menjerit dengan lia sampai angkat angkat kaki. nani tanya syaf pun syaf tak jawab. hahha. terharu beb.
dah tadi semua nak usik aku dengan J . ayat J " aku mana ada pape dengan dia, jangan salah faham". yeaah. suka ayat dia. dan saya setuju. korang jangan salah faham XD okaaay.
saya dah tahu sikit markah J . ooops . hehehe. sikit sikit tak pe ah nak suka dia. sikit je :P
KH elok elok target A boleh jadi rendah.
BM elok elok target rendah tiba tiba tinggi. heeee. hahahhaa. menjerit dengan lia sampai angkat angkat kaki. nani tanya syaf pun syaf tak jawab. hahha. terharu beb.
dah tadi semua nak usik aku dengan J . ayat J " aku mana ada pape dengan dia, jangan salah faham". yeaah. suka ayat dia. dan saya setuju. korang jangan salah faham XD okaaay.
saya dah tahu sikit markah J . ooops . hehehe. sikit sikit tak pe ah nak suka dia. sikit je :P
Comments