Monday. 5 sept.

Yeah! Harini syaf tak buat fake smile, syaf tak force untuk gelak. Alhamdulillah. Semua Lawak harini. <-- err? lawak ah sangat kan.  
And tadi dapat paper GEO. oh maaaaai, HAHA -.- err, sikit lagi nak B . sikit sangat. satu je betul dah B . sumpah shit. grr. frust gila nak mati. kalau aku frust macam ni, apa tah lagi kawan kawan syaf. peh, tak leh bayang frust diorang mcam mana. 

And TADI! eee, asal MESTI NAMPAK MUKA DIA -.- 
time pukul 1 tu blaaah, ye ah. SENI JE PUNG. syaf tunggu nas kat bawah. depan kelas abu. baaapak lama gila. dia pergi naik atas kat bilik guru. then, nampak Fana keding trurun. dia cakap something dengan kawan dia then dia macam buat buat senyum depan syaaaf. blaaaah. then, tak tahan tunggu kat bawah , naik atas. peh, still lepak kat bilik guru kan kau -.- menyesal tunggu.

Then, citer citer dengan nas, ajak turun kat bustop. lalu tempat tangga lelaki. tengah syok syok turun. KEBABOM! dia ada kat situ. kat cermin tu. peeh, dia pandang je -.- then, citer citer dengan faten, arie nampak syaf. dia blaaah dia bagitau dia. haaha. ajak nas turun bawah. lepak kat dinidng. geng dia turn. geng perempuan dia semua pandang pandang. apa ke hal? -.- duh, tak tahu doh aku. asal perempuan dia yang lebih lebih apa semua? pehal? tak puas hati lagi? 

apa aku buat kat korang? apa ? aku rogol korang? cabul? ada? takde kan? so, baik tutup mulut, senyap.tak perlu ngumpat orang. tambah dosa je -.-

Comments

Popular Posts