Todaaaay.

Today pergi jalan jalan dengan my tersayang, IBU.
Syaf sahur agak terlambat. pukul 11 pagi. tapi tetap teruskan puasa :D ibu kata boleh :P
Ingatkan nak gi mydin tapi tiba tiba ayah repair kereta pulaaaaak -.- so dah tak sempat. pergi yang dekat dekat je. cari langsir dengan tudung.

Dalam pukul 11.45 pagi, my momo call suruh apa tah. syaf dengar " sekejap , sekejap" .Tu lah yang syaf dengar. ingatkan ibu nak call balik. tunggu punya tunggu rupanya takda pun call yang masuk. time syok syok online pukul 12 pagi , my mom call lagi cakap dah siap belum? turun. Syaf terus ha!?

belum mandi lagi.
belum gosok baju.
belum siap pape langsung.

LOL.
Ibu dah marah marah dah. time otp tu ibu marah, syaf terus campak phone walaupun tengah dalam calling lagi. pergi siap. daripada orang yang baru bangun tidur, transform orang yang cun melecun :P dalam masa 15 MINIT JE . jarang doh aku siap macam tu. ntah aku buat camna pun aku tak ingat.

Time turun tu dah cuak dah takut ibu bising. tapi tak pulak ibu marah . hahahahaha. syaf je yang action buat muka. Mula mula nak gi jakel. cari punya cari tak jumpa :/ pergi giant terus. cari langsir, tudung. tu je. 1 jam setengah. lagi setengah jam pergi kedai.

balik. time ni ibu cerita lah cara cara buat kek apa tah . ceritaaaa je lebih. mula mula tu dah excited dah nak buat. bila sampai rumah ibu cakap " biar ibu yang buat kek apa semua, hang! ibu nak hang masak asam pedas" . what the fish. ibu niiiiii ! tadi punya ah cerita gempak dia nak buat kek bubuh ni laah tu laah. tapi dia buat sorang -.-

then, mula laaah syaf masak asam pedas. tadi buka rasa ah kuah asam pedas. rasa dia macam kurang. ayah cakap kurang masam. pandang muka ibu, ibu pandang syaf cakap benda yang sama " lupa letak asam kepiiing " :DDDD kay, tu je.

Comments

Popular Posts