stop kay. nekad.
Aku baca beberapa blog semalam. Ramai yang candidate PMR. Diorang semua tulis " last post"
means bukan lah last forever. sementara waktu je. All of them talk about TRIAL, TRIAL , and TRIAL.
Eeee, cuak doah. next week ! on thursday. Then? aku boleh lagi rilek rilek, update blog apa semua kan?
macam takde buku nak baca -.-
Makin dekat nak exam, makin malas pulak nak bukak buku.yang aku tahu pergi sekolah, belajar. balik sekolah, online. memang ciri ciri pelajar cemerlangkan nani ?
korang tak percaya, cuba ah ikut kaedah ni. Haritu aku dah okay dah taknak online. sampai kat blog cakap nak tergendala jap. tapi. . .
ada orang tu suruh update. so , kalau aku update, aku akan meleret leret. sehari 2 ke 3 post. okay. sekarang nak tekad. tak nak online dah sampai habis trial. Amiiin . hope berjaya. and wish me luck for my trial. nak masuk sekola teknik. please help me.
THE END .
means bukan lah last forever. sementara waktu je. All of them talk about TRIAL, TRIAL , and TRIAL.
Eeee, cuak doah. next week ! on thursday. Then? aku boleh lagi rilek rilek, update blog apa semua kan?
macam takde buku nak baca -.-
Makin dekat nak exam, makin malas pulak nak bukak buku.yang aku tahu pergi sekolah, belajar. balik sekolah, online. memang ciri ciri pelajar cemerlangkan nani ?
korang tak percaya, cuba ah ikut kaedah ni. Haritu aku dah okay dah taknak online. sampai kat blog cakap nak tergendala jap. tapi. . .
ada orang tu suruh update. so , kalau aku update, aku akan meleret leret. sehari 2 ke 3 post. okay. sekarang nak tekad. tak nak online dah sampai habis trial. Amiiin . hope berjaya. and wish me luck for my trial. nak masuk sekola teknik. please help me.
THE END .
Comments