angau.
Happy ? Honestly , Not .
Hmmm , met him at recess time ONLY.
Susah ah camnii :( nanti takde semangat nak belajar. and taaaadi ! ada seorang cikgu yang ajar kelas kitaorang macam tak nak bagi kitaorang keluar je. macam -.- malas ah nak mencarut.
Aku dah susah hati dah sebab tak dapat usha. sampai cakap dengan orang lain "cepat sikit eh , cepat" . padahal perli cikgu. Keluar kelas tengok tempat dia lepak semalam, dia takde :( tengah jalan pergi dekat dewan ada nisa, far, ain tiba tiba nisa tunjuk kat satu tempat. syaf tak pandang ah. bila pandang, OH MAAAAI ! melting siod. dia jalan kat sebelah syaf. tapi jauh ah, brapa meter tah.
rupanya dia pergi kat dewan, lepak dengan geng dia. kawan sekelas dia. eee , tak jauh dengan aku doh. SUMPAH COMEL ! fitri dah pandang pandang dah. aku nak buat essay pun tak senang. then, dia blaaaah. lepastu cari ah dia. tah pergi mana tah -.- time tu je nampak doh.
TAK MACAM ORANG TU. banyak kali dia nampak -.- siap byebye lagi. jealous sioood.
time balik tadi takleh blaaah. far buat syaf dengan lia melting. far cakap pasal camel. tapi time far citer citer tu, terbayang jugak MY CJ :P Oh Jaaaaay ! Mesti coooool gila kan kan >.<
Hmmm , met him at recess time ONLY.
Susah ah camnii :( nanti takde semangat nak belajar. and taaaadi ! ada seorang cikgu yang ajar kelas kitaorang macam tak nak bagi kitaorang keluar je. macam -.- malas ah nak mencarut.
Aku dah susah hati dah sebab tak dapat usha. sampai cakap dengan orang lain "cepat sikit eh , cepat" . padahal perli cikgu. Keluar kelas tengok tempat dia lepak semalam, dia takde :( tengah jalan pergi dekat dewan ada nisa, far, ain tiba tiba nisa tunjuk kat satu tempat. syaf tak pandang ah. bila pandang, OH MAAAAI ! melting siod. dia jalan kat sebelah syaf. tapi jauh ah, brapa meter tah.
rupanya dia pergi kat dewan, lepak dengan geng dia. kawan sekelas dia. eee , tak jauh dengan aku doh. SUMPAH COMEL ! fitri dah pandang pandang dah. aku nak buat essay pun tak senang. then, dia blaaaah. lepastu cari ah dia. tah pergi mana tah -.- time tu je nampak doh.
TAK MACAM ORANG TU. banyak kali dia nampak -.- siap byebye lagi. jealous sioood.
time balik tadi takleh blaaah. far buat syaf dengan lia melting. far cakap pasal camel. tapi time far citer citer tu, terbayang jugak MY CJ :P Oh Jaaaaay ! Mesti coooool gila kan kan >.<
Comments