26 Ogos.

Pagi pagi dah text orang tanya "so, korang sekolah ke tak?".
yang balas, hanani, farah hazwani, sabrina, azehan. mula mula zehan taknak datang, tapi syaf ugut dia, paksa dia. baru datang. HAHAHAHAHAHAHA. dah tahu markah sains koraaang :PP

Btw, kelas kita sains takde gagal dan takda A. And sebelum pergi sekolah, syaf dah rasa dah tanda tanda nak demam. tapi pergi jugak sebab hari ni last an. Bila sampai je pagi pagi tu, selalunya bila syaf sampai, riuh rendah la jugak. harini, peeee. baaaapak sunyi. seram tau time lalu tu.

Then, lepak lepak lepak apa semua. beratur. peeeh, UNTUNG AAAAH IMAM MUDA. dapat sponsor dari luar. babeng. Keputusan imam muda :-


  1. Aiman Solihin
  2. Ammar
  3. Afiq


lepastu ada persembahan imam muda. Eqmal dia kene azan. Dia punya suara tu dia buat cara imam kat masjidilharam. Merduu dan Syahduuu. lepastu ayat hafazan. Amar dengan Aiman Solihin. yeah, sungguh nak menangis. Las sekali , TAZKIRAH. tahu tahu je lah an. sah sah lah afiq :DD kelakar laah dia tazkirah. tapi dia memang yakin dan berani.

Takde orang best ah harini. Bengeng je Jayy tak datang : / . Fitri ada ah. Lol. Kamil ada ah. -.-
tapi ada berita yang membuatkan syaf macam nak kata syok . mesti ah. hahaha. nak kata tak, sumpah menipu :) cuba baca ni :-


klik untuk tumbesaran.

time nisa cerita tu happy ah. bila baca balik. ada part happy ada tak. Lepastu tadi nak tanya farhana. Not me, nisa nak tanya. then, suruh paan. paan lembab sangat suruh irfan. but, farhana dah balik -.- tanya ah kawan dia. wanie. wanie tak nak bagitahu. Mati matian semalam syaf tak nak minat dia dah. kalau ada pun tinggal 45 %. sorry, jaay, tak sengaja. Siapa suruh comel sangat, kan aku dah termelting :D


Comments

Popular Posts