24 januari

Oo Em Ji :D
hahaha , lama tak lawat blog kakak ipar . tadi gi ah usha jap . baca post dia sari awal semata mata nak cari cerita pasal CJ7 >.<

Adaaaaalaaah , beberapa post keluar nama diaaaa . And ada satu post khas untuk diaaa . Oh Maaaai , Birthday diaaa . 24 Januari 1996 . Got it . alalalala . aiman pun bulan januari . kay dah . lupa . aku punya keminatan keterhadapan keaimanan kesudahan kekurangan .

24 Januari :)
27 Ogos :)

eee , dah lah syaf . cukup laah . kau ni , sangap sangat aaah . eee , tak boleh doooh . suruh dia tukar muka . baru aku tak minat :)

Comments

Popular Posts