wan aiman asyraf .
Tadi saja je tekan tekan nama kat FB , nak cari yang hensem hensem , tapi tak add puuuun , just usha je :B
then , time tengah usha mamat mamat muka hensem dengan tomei , itew teringat tat WAN AIMAN >.<
HANANI , KITAORANG PUN ADA AIMAN JUGAK :p BUKAN AIRMANI JE . OOOPPPS ! AIMANANI :)
then , time tengah usha mamat mamat muka hensem dengan tomei , itew teringat tat WAN AIMAN >.<
SOOOOO TOMEEEI >.<
lepastu search nama dia ' WAN AIMAN ASYRAF '
belambaaaak :O time tu macam " mana aku nak cari ni ? "
then , usha satu satu .
GOT IT !
Click gambar tu . usha usha . dia tak letak gambar dia . so , syaf tengok gambar ni . then , nampak muka sebijik cam dia . lepastu terus 'ADD FRIEND' :BBBBBBB
![]() |
| yang warna purple tu lah dia >.< |
terus menjerit kot tengok muka dia comel gilaaaa ! and perasan tak ? yang warna biru tu macam syaqirin . tapi takkan lah syaqirin kan ? maybe kooot . tak pasti :B
ALIA , AIMAN KITA LAGI COMEL KAN ?
HANANI , KITAORANG PUN ADA AIMAN JUGAK :p BUKAN

Comments