wan aiman asyraf .

Tadi saja je tekan tekan nama kat FB , nak cari yang hensem hensem , tapi tak add puuuun , just usha je :B
then , time tengah usha mamat mamat muka hensem dengan tomei , itew teringat tat WAN AIMAN >.<



SOOOOO TOMEEEI >.< 
lepastu search nama dia ' WAN AIMAN ASYRAF
belambaaaak :O time tu macam " mana aku nak cari ni ? "
then , usha satu satu . 
GOT IT ! 
Click gambar tu . usha usha . dia tak letak gambar dia . so , syaf tengok gambar ni . then , nampak muka sebijik cam dia . lepastu terus 'ADD FRIEND' :BBBBBBB 


yang warna purple tu lah dia >.<

terus menjerit kot tengok muka dia comel gilaaaa ! and perasan tak ? yang warna biru tu macam syaqirin . tapi takkan lah syaqirin kan ? maybe kooot . tak pasti :B 

ALIA , AIMAN KITA LAGI COMEL KAN ? 

HANANI , KITAORANG PUN ADA AIMAN JUGAK :p BUKAN AIRMANI JE . OOOPPPS ! AIMANANI :)

Comments

Popular Posts