Today ,

GOOD NEWS ! 

heee . Farah dah okay dah dengan Syaf even Syaf kurang sikit layan dia tadi . Tadi time PJ dia dengan Nisa datang kat Syaf . Time tu Syaf dengan Nas tengah cerita pasal gambar gambar kat situ , pasal crush laah apa semua .Then , bila dia datang dia cakap " hye " :)

Syaf terkejut gila babeng ah kan . So , terus hug dia lepastu cakap sorry . Farah tanya " semalam Syaf nanges ke ? " <--- ada la sikit . bukan nanges , tapi nak nanges . time time nak maghrib apa semua tu , syaf mesti badmood . PJ bersama sama . Woaaah :) main galah panjang raksasa .

HAHA . semua JUARA . susah nak tentukan pemenang . sebab semua banyak menjerit . main jauh jauh macam tu pun paan still cakap " kuat gila korang menjerit " .
Saw CJ7 . awwwwh >.< so tomeeei dia makan !
dia dah nak pergi , Farah , Ain , Nas , Nisa panggil dia then bye bye dia . Jehan pergi bye bye balik ! -.- . <---- JEALOUS !

UNTUNGLAAAAH DAPAT BYE BYE JEHAN . ain cakap " tadi orang panggil taknak byebye " <-- macam biasalah , cakap dengan gaya comel dia . awwwh , suka suka !
macam mana nak byebye . sebab tengok dia punya beg pun dah melting , ni kan nak byebye . mahunya korang kene usung aku pergi bilik kesihatan . Haiyya .

......................................................................................................

Time balik . . .

Keluar kelas , duduk kat tempat izzati jap . sebab beg kat situ . tunggu nas . Tapi , sebetulnya , NAK USHA JEHAN . haha . mengada doh aku .then , pandang kiri , GEDEGANG !
menjerit kat izzati . " Izzati , izzati . . pakwe akuuuuu " . then , nampak dia stop dekat lah dengan syaf . depan pintu antara kelas Arif dengan Bakti . Syaf tengah lumba lumba cakap laju dengan nas . Jehan dah blaaa . Ajak nas blaa . dia stop lagi dekat mana tah -.- Syaf jalan je laah . turun bawah .

Pergi lepak kat bawah pokok bersama Menaka dan anaknya ( azehan ) . Lepastu tanya ah teacher okay ke tak apa semua . Suddenly ! Syaf tertanya " teacher ajar kelas bestari tak ? " . <--- sambil pandang atas .
Syaf terus menjerit depan teacher sebab nampak jehan . teacher tak sempat tengok :P HAHA .
Lepastu teacher jadi ustazah jap cakap --> " apa kelas 3 ali ada boyfriend kat kelas 3 bestari " . -.- pffft . saya tak de boyfiend . teacher sambung lagi " Anak saya Rishi tak berani buat macam tu . saya dah warning dah dekat dia " . terus balas balik " teacher , rishi dengan saya laaah ! " <-- minta restu :D

blablabla . balik . bukak lappy , online , update blog :)

Comments

Popular Posts