Terasa .

Terasa weyh , terasa . Tapi memang benda tu pasal kitaorang kan ? Ouh , kene tinggal ?
Selama ni syaf duduk kat belakang tu sorang sorang , tengok korang gelak gelak apa semua , tak kene tinggal ke tu ? Sebab syaf dah give up . malas dah nak fikir apa . Trial dah nak dekat an . So , bye lah . Malas dah nak teruskan masalh bestfriend . Kau tak suka dengan siapa ? Mana ah aku tahu . Kau kata jangan salah faham ? Okaaay , aku tak salah faham langsung . Aku tak pernah kesah pun kalau kau bahagia dengan orang lain . Tolong bagi aku ruang untuk aku cari kebahagiaan aku sendiri . Aku tak lupa kau pun even aku pergi dekat orang lain . And aku rasa , tak perlu koot kau pandang aku macam tu . Yeah . Tak perlu kay :)

I wish i have a GOOD NEW LIFE .
And link blog nanti boleh tukar kan ? daripada throughthelifewithouthappiness kepada throughthelifewithhappiness . lebih kurang cam tu laah kan ? :D

Comments

Popular Posts