saya stress

ouh , hye :) long time no see right ? :B
last syaf update blog bulaaan Mei . Now ? Julai . alaaaa , baru sebulan lebih . ada sedikit masalah teknikal . apa pasal tah , syaf pun tak tahu . bila nak bukak ' www.blogspot.com ' dia akan bagi ---> ERROR .
tu yang bengang sampai malas nak bukak . macam kalau kita buat kerja sekolah ke apa ke , kalau benda tu kita salah buat , mesti malas nak buat dah . kaaan ? kalau syaf lah . sebijik ah kes syaf dengan blog ni .

what ? me ? i'm fine , thank you :) how about you ? ouuh , okay .
sorry ? i can't hear you . ouh , of course i have a story . A LOT OF STORY . but , i'm not in the mood .

i have a story that i really really want to share with you .
I want to ask you something .

Listen carefully .

Cuba awak bayangkan bagaimanakah perasaan awak kalau berada di situasi berikut :-

- awak sukarela untuk berpindah ke tempat duduk belakang sekali di dalam kelas . sebelum ni awak duduk di sebelah kawan baik awak yang terletak di hadapan sekali . Awak berpindah kerana terdapat pelajar baharu . Awak cuba membiasakan diri duduk di tempat tersebut . Makin lama kelamaan , awak makin berjauhan dengan kawan kawan baik awak yang duduk di bahagian depan . awak cuma rapat dengan mereka apabila waktu rehat dan ketika mereka ingin share something dengan awak . Pada suatu hari , awak dah tak tahan dah . tiap tiap malam awak nangis sebab terngiang ngiang gelak twa yang bahagia diorang , gurau senda diorang . mereka bergembira di depan tanpa awak . apa awak rasa ? dan awak telah gaduh dengan salah seorang kawan baik awak . tak de motif pun gaduh sebab tak tegur dengan buat muka . awak tak pernah buat muka dengan dia . tiba tiba dia marah awak sebab awak tak tegur dia dan awak buat muka . apa awak rasa ? 

Cuba korang , sorang sorang duduk belakang lepastu tengok syaf bahagia kat depan tanpa korang . and , syaf rasa BERKALI KALI KALI KALL KALI GANDA TAK WUJUD DARIPADA APA YANG hanani RASA . 
itulah perasaan saya .
buat pengetahuan awak semua , ayah saya sedang sakit kronik ., saya harapkan doa awak semua . :) terima kasih atas doa yang telah awak berikan . saya sangat stress apa yang berlaku sekrang ni .

Comments

Popular Posts