mix story
FAKE FAKE FAKE ! wheeeeee :)
pagi pagi datang , makan nasi goreng jap . beratur , muka semua macam innocent .Like nothing happen .
usha usha , baca doa , naik atas , amsuk kelas .
nampak mira sedang bercakap dengan budak laki sambil senyum . then , bila dia pandang syaf , SENYAP . . .
duduk , cikgu masuk . beljar . ceeeyh , belajar ke ? siap dapt tidur 3 minit lagi . memang aku belajar .
siapa tak ngantuk kalau cikgu ajar guna kaedah macam tu . dengan banyak bunyi " aaaeee " dia . hmm , lagi ah lentok lentok .
Mira macam nak ckp something sebab dia dah pusing 45 darjah dah . then , cikgu suruh salin latihan , baru dia tulis kat buku syaf yang dia sedih . and , blablabla . dia ajak syaf gi tandas . sory , takdapat temankan . takut kene soal dengan ustazah .
lepas dia balik dari tandas dengan asya . She's Back . dia senyum sampai ke telinga . Happy .
then , rehat . YEAAAAAY . syaf selalu bahagia time rhat :P
time beli dengan asya , tengah tengah beratur , nak beli makanan tapi mata melilau .
sekali , DANG ! terjerit . malu jap . pengawas ada . then , nampak dia beli NASI TELUR SAMBAL AYAM . woooaah ! sungguh sedap . then , tunggu dia bila nak makan . 5 minit kemudian , tengok dia makan . terus macam " AWWWWWH , comelnya dia makaaan :') " . asya cakap " makan je pun " .
HAHA , so what . dia buat apa apa pun , dia tidak boleh lari dari kecomelan yang dia sedang hadapi . kan mira kan ?
CJ7 saya comel .
lepas rehat , macam biasa . singgah bookshop . mira , nad , asya ikut jugak . then , nak blah . tiba tiba lia jerit " syaaaaaaaaaaaf " . and time tu syaf dekat lorong GELAP tu . pandang lah kiri kanan , sekali bila pandang kiri .
" AAAAARRRRGGGH ! " menjerit macam JOYAH , then , ajak nadia patah balik gi bookshop . terlompat lompat bila masuk bookshop . farah kata " nampak ah tu" . OMG ! of course la nampak . dia tengah sandar kat dinding tu berhadapan dengan syaf . OMG ! comel nyaaa dia SENYUUUUM . melting dah time tu . rasa macam melayang dah .
pergi dekat mira sampai lupa nadia ( sorry nadia :( )
peluk peluk mira . sampai asya kata " tengok tu , lupa nadia dah " . time tu rasa macam nak nanges . sebab tak sedar nadia ada dengan syaf . heeee . syaf dengan lia cepat cepat naik tangga . syaf nak lambat lia nak cepat . bila dah sampai atas , tumulak dia lambat jalan . kitaorang dah nak masuk kelas baru nampak dia . HAHA . TERSPEED lebih sangat kan liaa .
then , taknampak jehan . time tu fikir " dia dah masuk kelas koot " . and tiba tiba cikgu baka masuk . <--- cikgu math time form 1 &2 . then , lia panggil . tak habis satu ayat pun cakap dengan cikgu . terus lari macam JOYAH . ambil penyapu , nak tunjuk baik sikit :P haktuih .
then , cikgu julia pulak kacau line . dia lalu . terus cubit peha siapa tah . lepas dia lalu , nyanyi hindustan sikit :-
pagi pagi datang , makan nasi goreng jap . beratur , muka semua macam innocent .Like nothing happen .
usha usha , baca doa , naik atas , amsuk kelas .
nampak mira sedang bercakap dengan budak laki sambil senyum . then , bila dia pandang syaf , SENYAP . . .
duduk , cikgu masuk . beljar . ceeeyh , belajar ke ? siap dapt tidur 3 minit lagi . memang aku belajar .
siapa tak ngantuk kalau cikgu ajar guna kaedah macam tu . dengan banyak bunyi " aaaeee " dia . hmm , lagi ah lentok lentok .
Mira macam nak ckp something sebab dia dah pusing 45 darjah dah . then , cikgu suruh salin latihan , baru dia tulis kat buku syaf yang dia sedih . and , blablabla . dia ajak syaf gi tandas . sory , takdapat temankan . takut kene soal dengan ustazah .
lepas dia balik dari tandas dengan asya . She's Back . dia senyum sampai ke telinga . Happy .
then , rehat . YEAAAAAY . syaf selalu bahagia time rhat :P
time beli dengan asya , tengah tengah beratur , nak beli makanan tapi mata melilau .
sekali , DANG ! terjerit . malu jap . pengawas ada . then , nampak dia beli NASI TELUR SAMBAL AYAM . woooaah ! sungguh sedap . then , tunggu dia bila nak makan . 5 minit kemudian , tengok dia makan . terus macam " AWWWWWH , comelnya dia makaaan :') " . asya cakap " makan je pun " .
HAHA , so what . dia buat apa apa pun , dia tidak boleh lari dari kecomelan yang dia sedang hadapi . kan mira kan ?
CJ7 saya comel .
lepas rehat , macam biasa . singgah bookshop . mira , nad , asya ikut jugak . then , nak blah . tiba tiba lia jerit " syaaaaaaaaaaaf " . and time tu syaf dekat lorong GELAP tu . pandang lah kiri kanan , sekali bila pandang kiri .
" AAAAARRRRGGGH ! " menjerit macam JOYAH , then , ajak nadia patah balik gi bookshop . terlompat lompat bila masuk bookshop . farah kata " nampak ah tu" . OMG ! of course la nampak . dia tengah sandar kat dinding tu berhadapan dengan syaf . OMG ! comel nyaaa dia SENYUUUUM . melting dah time tu . rasa macam melayang dah .
pergi dekat mira sampai lupa nadia ( sorry nadia :( )
peluk peluk mira . sampai asya kata " tengok tu , lupa nadia dah " . time tu rasa macam nak nanges . sebab tak sedar nadia ada dengan syaf . heeee . syaf dengan lia cepat cepat naik tangga . syaf nak lambat lia nak cepat . bila dah sampai atas , tumulak dia lambat jalan . kitaorang dah nak masuk kelas baru nampak dia . HAHA . TERSPEED lebih sangat kan liaa .
then , taknampak jehan . time tu fikir " dia dah masuk kelas koot " . and tiba tiba cikgu baka masuk . <--- cikgu math time form 1 &2 . then , lia panggil . tak habis satu ayat pun cakap dengan cikgu . terus lari macam JOYAH . ambil penyapu , nak tunjuk baik sikit :P haktuih .
then , cikgu julia pulak kacau line . dia lalu . terus cubit peha siapa tah . lepas dia lalu , nyanyi hindustan sikit :-
haaa . baru puas sikit dapat letak video dia . nyanyi lagu ni .
then , KH . mira nanges . farah tak kasi pergi kat dia . :(
so , balik tu kejap je pandang muka dia . then , beli air . nak patah balik tak berani . dia puasa .
lambai aiman >.<
Comments