melt .
Aiman ! Aiman ! Aiman !
waaaah , so tomei maa . pukul 2 onl . tunggu aiman onl . lama gila . lupa yang dia tu jantan . pergi solat jumaat ah kan . blablablabla , tiba tiba Aiman tegur kat IM .
salam . semua semua tu . then , dia tanya asal syaf selalu panggil panggil dia . asal eh ? entah . memang perangai tu dah semula jadi . berjangkit dengan MIRA . mira ajar :) syaf tanya dia dengan Sara Hanis tu couple ke . dia kata taaak . habis tu ? asal married . citer dia comel je .
" saja je buat . ramai yang minta couple dengan aiman , aiman buat ah camtu biar semua orang tak kacau aiman lagi . lagi lagi HABIBAH yang sama kelas dengan akak " <---- ayat dia !
time dia cakap pasal iybah syaf dah terjerit jerit dah macam JOYAH cakap " dia tak suka iybah , dia tak suka iybah " . HAHA . syaf tanya lah dia suka iybah ke tak . dia jawab :-
" tak . dia suka panggil panggil aiman . lepastu dia tarik beg aiman . menyampah " <---- hooo ! lagi ah .
lagi ah LIKE kan . adoi . then , dia nak gi giant . ouh okay lah kan . tanya ah dia , pergi naik apa .dia jawab naik motor . sampai ke kaki bang ? sampai pulak lah kaki diaaa . then saja main main , syaf ckp :-
waaaah , so tomei maa . pukul 2 onl . tunggu aiman onl . lama gila . lupa yang dia tu jantan . pergi solat jumaat ah kan . blablablabla , tiba tiba Aiman tegur kat IM .
salam . semua semua tu . then , dia tanya asal syaf selalu panggil panggil dia . asal eh ? entah . memang perangai tu dah semula jadi . berjangkit dengan MIRA . mira ajar :) syaf tanya dia dengan Sara Hanis tu couple ke . dia kata taaak . habis tu ? asal married . citer dia comel je .
" saja je buat . ramai yang minta couple dengan aiman , aiman buat ah camtu biar semua orang tak kacau aiman lagi . lagi lagi HABIBAH yang sama kelas dengan akak " <---- ayat dia !
time dia cakap pasal iybah syaf dah terjerit jerit dah macam JOYAH cakap " dia tak suka iybah , dia tak suka iybah " . HAHA . syaf tanya lah dia suka iybah ke tak . dia jawab :-
" tak . dia suka panggil panggil aiman . lepastu dia tarik beg aiman . menyampah " <---- hooo ! lagi ah .
lagi ah LIKE kan . adoi . then , dia nak gi giant . ouh okay lah kan . tanya ah dia , pergi naik apa .dia jawab naik motor . sampai ke kaki bang ? sampai pulak lah kaki diaaa . then saja main main , syaf ckp :-
Syaf : aiman , belikan akak pen :D
Aiman : pen apa ? warna ?
Syaf : eh , biar betul ?
Aiman : betul lah . nak pen apa ? cepat cepat .
Syaf : pen Fabel Castle , warna biru dan hitam . boleh ? 0.5 tau .
Aiman : okay , bye .
Syaf : thank you . take care .
terus senyum macam ni lepas jerit . Oh my . tak tahu feeling emosi perasaan dia macam mana . adooooi .
Comments