I'm back !
WEEEEEEE :)
syaf dah okay dah dengan nas :P nak tahu cam mana citer dia ? alkisahnya . . .
Semalam time nak rehat tu , syaf nampak nas datang tempat syaf . dia nak jumpa farah . pada masa yang sama , syaf terpandang nani dengan mira . time tu diorang tengah usik nas ' awwwwwwwh , eeeeeik ' macam macam bunyi terkeluar . masa dia tengah cakap dengan farah kat sebelah syaf , syaf cakap dengan sab . saja nak coverline :) tapi syaf cakap benda penting kat sab .
then , gi rehat apa semua . blablabla . sampai rumah . Time malam tu tengah layan cerita PERSONAL TASTE dengan JUVANA , so handphone apa semua syaf ketepikan . lepas habis JUVANA baru syaf ambil handphone then ada mesej dari nas . bila dah bukak , i'm so shocked !
lepastu mula lah lepak sama sama , berbual . tapi , rasa JANGGAL ! haha , yelah 15 Julai haritu baru sambut annivesery 2 bulan syaf dengan nas gaduh . tetiba berbaik pulak :D
okay , Insyaallah , dengan hubungan mcam ni WE'LL DO THE BEST FOR TRIAL AND PMR . OKAY GUYS ? LET'S DO IT . FIGHTING ! !
| happy together , syaf and nas >,< |
Semalam time nak rehat tu , syaf nampak nas datang tempat syaf . dia nak jumpa farah . pada masa yang sama , syaf terpandang nani dengan mira . time tu diorang tengah usik nas ' awwwwwwwh , eeeeeik ' macam macam bunyi terkeluar . masa dia tengah cakap dengan farah kat sebelah syaf , syaf cakap dengan sab . saja nak coverline :) tapi syaf cakap benda penting kat sab .
then , gi rehat apa semua . blablabla . sampai rumah . Time malam tu tengah layan cerita PERSONAL TASTE dengan JUVANA , so handphone apa semua syaf ketepikan . lepas habis JUVANA baru syaf ambil handphone then ada mesej dari nas . bila dah bukak , i'm so shocked !
everyday i'm shock , shock !
every night i'm shock , shock !
BEAST - SHOCK
![]() |
| :O |
lepastu berbalas mesej dengan nas . blablabla . jumpa hari ni . masing masing segan nak tegur . Farah dah kene sebijik dah dengan syaf . buat lagi macam tu . kan dah kene marah . :B
farah cakap " nas segan nak tegur syaf " . So ? fikir syaf tak segan ah :D syaf senyum je bila farah cakap camtu . then ada satu part tu nas pusing belakang cakap dengan alia .
dengan sepontannya , syaf lambai kat dia then smile .
![]() |
| :B |
lepastu mula lah lepak sama sama , berbual . tapi , rasa JANGGAL ! haha , yelah 15 Julai haritu baru sambut annivesery 2 bulan syaf dengan nas gaduh . tetiba berbaik pulak :D
okay , Insyaallah , dengan hubungan mcam ni WE'LL DO THE BEST FOR TRIAL AND PMR . OKAY GUYS ? LET'S DO IT . FIGHTING ! !


Comments