Good Friday :)
Weeee . semalam tak sempat nak post . :( so so so BUSY ! haha , beberapa orang kawan je tahu kenapa syaf terlalu busy semalam :)
First , Ada ceramah dekat sekolah . so duduk kat dewan dari pukul 7.20 pagi sampai pukul 10.05 pagi . rehat samapi pukul 10.45 pagi . tapi ceramah dia best :D mukaddimah diaaaaa :O PENDEK SANGAT . haha .
Second , time rehat . nampak CJ7 ! time tu ushaaaa . lepastu makan . nak gi bookshop . rutin harian . jumpa farah , sab dengan makcik . Masa dalam perjalanan , cakap dengan nas , ain , nisa " nak gi hantar beg depan bilik KH laaa" . bila belok je . pusing belakang . nisa jerit " nak gi mana ? " . padahal nisa depan mata je , yah macam mana mata syaf melilau pandang atas . kelas 3 BESTARI , BOOOM ! nampak CJ agaaaaaain >,<
Nisa jerit panggil dia . Tapi nisa pulak yang menyorok -.- yang nampak dia pandang bawah syaf , ain , nas . and ! The MOST IMPORTANT IS , HE SMILEEEEE :B TO MEEEE .
time tu macam :OOOOOO pusing belakang . nak blah . lepastu menjerit . whooaaa . then , nisa cakap " dia suka buat macam syaf . ketap bibir . tunjuk lesung pipit . " time terus jerit lagi .
haritu lai cakap muka dia macam syaf . :DDDD okay , banyak persamaan an ?
then , gi bookshop . ajak nas naik atas . so , pergi . jumpa ustazah nik . ustazah tanya " mana kelas 3 BESTARI ? " terus offer diri nak tunjuk . ustazah cakap " ada pape ke ni ? " . laaaari . :DD jalan kat depan dengan nas . bila dah sampai . tunggu kat depan kelas tu sampai ustazah masuk . tapi yang sedih nyeee :( KENAPA CJ TUTUP MUKA !
haish , mengganggu ketenteraman orang betul laaah . So , masuk bilik KH . Mulut syaf menggatal tanya cikgu idayu " cikgu ajar kelas bestari tak ? " cikgu idayu cakap " ajar " . siapa ? saya ajar " fitri , blabla , blabla "
syaf dah boring dah bila cikgu tak sebut nama MAMAT ni . "jehan cikgu ajar ? " :D " ajar , ada pape ke ni ? " . terus menjerit macam JOYAH :D . cikgu paham paham leer . cikgu cakap dia suka duduk kat situ . awwwh , mesti comel an dia duduk situ :)
Kay dah . time balik ? tersadul kat batu , tapi tak jatuh . haha . jumpa CJ lagi . byeee :(
First , Ada ceramah dekat sekolah . so duduk kat dewan dari pukul 7.20 pagi sampai pukul 10.05 pagi . rehat samapi pukul 10.45 pagi . tapi ceramah dia best :D mukaddimah diaaaaa :O PENDEK SANGAT . haha .
Second , time rehat . nampak CJ7 ! time tu ushaaaa . lepastu makan . nak gi bookshop . rutin harian . jumpa farah , sab dengan makcik . Masa dalam perjalanan , cakap dengan nas , ain , nisa " nak gi hantar beg depan bilik KH laaa" . bila belok je . pusing belakang . nisa jerit " nak gi mana ? " . padahal nisa depan mata je , yah macam mana mata syaf melilau pandang atas . kelas 3 BESTARI , BOOOM ! nampak CJ agaaaaaain >,<
Nisa jerit panggil dia . Tapi nisa pulak yang menyorok -.- yang nampak dia pandang bawah syaf , ain , nas . and ! The MOST IMPORTANT IS , HE SMILEEEEE :B TO MEEEE .
time tu macam :OOOOOO pusing belakang . nak blah . lepastu menjerit . whooaaa . then , nisa cakap " dia suka buat macam syaf . ketap bibir . tunjuk lesung pipit . " time terus jerit lagi .
haritu lai cakap muka dia macam syaf . :DDDD okay , banyak persamaan an ?
then , gi bookshop . ajak nas naik atas . so , pergi . jumpa ustazah nik . ustazah tanya " mana kelas 3 BESTARI ? " terus offer diri nak tunjuk . ustazah cakap " ada pape ke ni ? " . laaaari . :DD jalan kat depan dengan nas . bila dah sampai . tunggu kat depan kelas tu sampai ustazah masuk . tapi yang sedih nyeee :( KENAPA CJ TUTUP MUKA !
haish , mengganggu ketenteraman orang betul laaah . So , masuk bilik KH . Mulut syaf menggatal tanya cikgu idayu " cikgu ajar kelas bestari tak ? " cikgu idayu cakap " ajar " . siapa ? saya ajar " fitri , blabla , blabla "
syaf dah boring dah bila cikgu tak sebut nama MAMAT ni . "jehan cikgu ajar ? " :D " ajar , ada pape ke ni ? " . terus menjerit macam JOYAH :D . cikgu paham paham leer . cikgu cakap dia suka duduk kat situ . awwwh , mesti comel an dia duduk situ :)
Kay dah . time balik ? tersadul kat batu , tapi tak jatuh . haha . jumpa CJ lagi . byeee :(
Comments