cJ7
Congrates MIRA ! miraawwr . heee . UNTUNGLAAAAH ORANG TU .
sedih , sedih ! tapi sumpah syaf cakap yang mira berani gila koot tegur dia apa semua . kalau syaf ? HAMPEEH . yelaa , mira kan hot , syaf ? apa je yang ada ? ada dua bukit je :D <-- blue sikit .
SYAF NAK DIAAAAAAAAAAAAAAA :( <--- siapa ?
NAMPAK ! naow , korang semua tahu eh siapa MY CJ7 . so , jangan nak ambil syaf punya CJ7 . syaf minat dua dua tau . cartoon cj7 dengan jehan tu sekali . awwwh >.<
sedih , sedih ! tapi sumpah syaf cakap yang mira berani gila koot tegur dia apa semua . kalau syaf ? HAMPEEH . yelaa , mira kan hot , syaf ? apa je yang ada ? ada dua bukit je :D <-- blue sikit .
SYAF NAK DIAAAAAAAAAAAAAAA :( <--- siapa ?
| awwwh , choo tomei |
Kenalkan ni apa ? tipu tak kenal . dah ada nama dia dah tuuu ! CJ7 okaaay . ni lah suami syaf . atau more dikenali sebagai :-
![]() | |
| :O OMG ! so niceee |
NAMPAK ! naow , korang semua tahu eh siapa MY CJ7 . so , jangan nak ambil syaf punya CJ7 . syaf minat dua dua tau . cartoon cj7 dengan jehan tu sekali . awwwh >.<

Comments