MARAH .
aku memang suka macam ni (:
know what ? semalam , whole day aku tak bercakap dengan nasriah .
HARHAR . Why ? entaaah .
Hari khamis hari tu , dia cakap kat syaf yang mak dia offer diri nak hantar balik lepas buat folio kat rumah dia .
mula mula tu syaf cakap , "Tngoklah dulu" .
then , tetiba dia cakap "Mak aku dah offer ni"
syaf terus naik berang . syaf marah lah dia "Kau ni !biar la aku tanya mak aku dulu! lagi pun kau baru bagitahu aku hari ni kan ? "
tersenyaaaap . . . .
Ain kata kalau boleh , bawa la laptop sekali . yelaaaaa , orang punya la ramai nak datang . takkan guna satu je kan laptop . then , aku cari lah ayat nak mengayat mak aku dengan bapak aku malam tu .
Mak aku dah on dah . aku terus lah call nas yang mak aku kasi whatever semua . then , bila dah habis call tu , ayah syaf balik . syaf minta izin ayah syaf pulak .
ayah syaf marah marah syaf . dah dekat 45 minit menangis sambil kene marah , ayah syaf bagi tak bagi jee .
then , TIBA TIBA ! dapat mesej .
" salam , korang . yang pergi rumah kita tu ,minta maaf sangat sebab kene cancel sebab ada problem sikit . so , korang decide lah nak buat kat mana , minta maaf sangat sangat " .
guest , who ?
then , aku macam pffffttt -.-
and aku menangis ! tak percaya kan . mula mula tu macam pelik , asal aku nanges ? then , fikir fikir balik . ouh SEBAB NI .
then , malam tu memg dah azam tak nak ni lah tu lah .
esok paginya bangun , mood okay . nak layan semua orang . nak lupakan kes malam tadi .
tapi bila datang sekolah , tengok muka DIA habis hilang dah mood aku .
senyaaaap je . sepatah haram pun aku tak cakap . ada lah aku cakap sikit sikit .
time sivik , aku kene ubah tempat duduk tempat sakinah . so , kene berpisah . duduk belakang lia , depan aishah . whoa ! tempat baris ke 3 , tepi tingkap .
sepatutnya duduk belakang sekali . then , farah nak tukar . then , tak boleh buat ape daaah .
that's why lah aku bad mood semalam . ramai bengang . diorang cakap pasal DIA , aku senyap . malas nak cakap pape .
Comments