Ever ke ?

perasaaan taaak ? apa yang kurang pada blog syaf sekarang ? TEKA TEKA ! SIAPA DAPAT SYAF BELANJA DEKAT ICE ROOM . ( apa kes ice room , tutti frutti nak ? ) grr -.- makanan jugak kan !
nampaknya , syaf terpaksa simpan duit syaf sebab tak de siapa boleh jawab . meh ni syaf bagi tahu . . .

JENG JENG JENG 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

TARAAAA ! eh , bawah lagilaaah . ahaha . sorry sorry .

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

FIUUUH . samapai puun :B 
TARAAAH !
syaf dah buang yang tab 'My Bestie EVER ! '
SEBAB APA ?
yelaaah , siapa je yang nak jadi 'kawan baik syaf ' ?
memang ada lagi , tapi sebahagian , mana sebahagian lagi . disebab kan KES tu je , semua berpecah .
haha . sukaaaaaa gila kan :(
oh yeah , maybe korang boleh cakap "alaaaa , ape syaf ni ? benda kecik tu pun nak gaduh ke ? " 
korang tak tahu apa yang terjadi dekat aku masa nak minta permission bawak laptop tu , maybe syaf ada cerita sebahagian je dekat budak TU . tapi dia tak tahu sebahagian tu . biar syaf simpan sorang sorang . 
and kalau sesiapa yang baca ayat diatas , kat sekolah PLEASE JANGAN TANYA PASAL NI DAN JANGAN CAKAP AYAT " MANA NAK CITER KAT KITA DAH ? " 
NI HAL PERIBADI . NO NEED TO KNOW . OKAY ? 



Comments

Popular Posts