OMB :B
hee . tadi kan tadi kan , syaf DATANG sekolaah !
kay , batak jap . haha . okay . lepas ni syaf akan cerita pasal kat sekolah . But now , you guys MUST READ THE LOVE STORY .
Once upon a time , haha . semalam syaf tidur * ceeyh , macam sebelum ni tak tidur
then , TERMIMPI benda sweet gila . tetiba je keluar muka OMB ( old crush but still remembere HIM )
time tu sumpah dia hensem gilaaaa 0,0 rambut dia pendek tapi smart . macaaaam haih . tak terkata .
dalam mimpi tu , still macam sedar . still sempat ckp dalam hati * PEEEH . AKU MIMPI DIA ?
mimpi tu sweet gila lah . macam pasangan suami isteri . pegang tangan , gurau senda , what ever semualaaah .
cerita kat far dengan nad . far kata " ni kes rindu sangat lah ni " muka syaf macam ni---->> :DDDDDDB
fuyoooh . syaf dah pandai bhai ! okay , i miss him . hari tu jumpa tak tegur puun :((( so saaad .
well , orang dah ada awek , mana nak layan dah . i hope the dreams will come true . AMIINN .
kay , batak jap . haha . okay . lepas ni syaf akan cerita pasal kat sekolah . But now , you guys MUST READ THE LOVE STORY .
Once upon a time , haha . semalam syaf tidur * ceeyh , macam sebelum ni tak tidur
then , TERMIMPI benda sweet gila . tetiba je keluar muka OMB ( old crush but still remembere HIM )
time tu sumpah dia hensem gilaaaa 0,0 rambut dia pendek tapi smart . macaaaam haih . tak terkata .
dalam mimpi tu , still macam sedar . still sempat ckp dalam hati * PEEEH . AKU MIMPI DIA ?
mimpi tu sweet gila lah . macam pasangan suami isteri . pegang tangan , gurau senda , what ever semualaaah .
cerita kat far dengan nad . far kata " ni kes rindu sangat lah ni " muka syaf macam ni---->> :DDDDDDB
fuyoooh . syaf dah pandai bhai ! okay , i miss him . hari tu jumpa tak tegur puun :((( so saaad .
well , orang dah ada awek , mana nak layan dah . i hope the dreams will come true . AMIINN .
Comments