masalah problem (:

you know what ? today macam BAD DAY syaf laah :(
seteng seteng je taak . yang gelak gelak tu je taak . and tadi syaf nanges kat sekolah sampai sekarang . sebab apa ? hmm , entoooh . banyak sebab . syaf nanges ni sebab :-


  • kurang kan tension .
  • terlalu marah .
  • terlalu penat .
  • time cetusan tak keluar air mata . sekarang baru nak keluar .
Ya Allah ! aku tak boleh tidur , tak lalu nak makan , tak larat nak bangun . kau tahu aku dah lah tak cukup protein , so banyak ah penyakit datang . dengan sakit perut , lutut , bahu , leher , pinggang . paling teruk leher dengan pinggang . SEEETIIAAAP HARI aku kene . tak sah weyh .

aku rasa macam menyesal pulak bukak FB . weeeyyyhh , tolooong laah . please laah . aku takde masa nak gaduh sekarang . Tadi kat kelas baru kita merepek , gelak what ever semua . bila kat FB je , terus jadi macam ni . okay , aku sakit sekarang . rasa nak duduk dekat hospital je laah . HUTAN PUN BOLEEEH .

hope dapat jumpa SAFYAH nad NAZIHAH sekarang jugaak :(
korang tahu aku alergic asap . kau bayangkan laah kalau asap rokok , kereta , motor , dan sama waktu dengannya aku kene bernafas guna mulut . sebab apa ? nanti aku punya jantung bertambah tambah lah lemah . sekarang ni pun dah lemah . cuba bayangkan kalau asap sentiasa ada je dekat sekliling aku , maunya mati aku kat situ . sedih tau kalau ada penyakit .

aku ni dah macam nani dah . banyak sakit . haha . tapi nani lagi lagi lagi laaah teruk . nyawa sangat mengancam . risau aku .

Comments

Popular Posts