masalah problem (:
you know what ? today macam BAD DAY syaf laah :(
seteng seteng je taak . yang gelak gelak tu je taak . and tadi syaf nanges kat sekolah sampai sekarang . sebab apa ? hmm , entoooh . banyak sebab . syaf nanges ni sebab :-
aku rasa macam menyesal pulak bukak FB . weeeyyyhh , tolooong laah . please laah . aku takde masa nak gaduh sekarang . Tadi kat kelas baru kita merepek , gelak what ever semua . bila kat FB je , terus jadi macam ni . okay , aku sakit sekarang . rasa nak duduk dekat hospital je laah . HUTAN PUN BOLEEEH .
hope dapat jumpa SAFYAH nad NAZIHAH sekarang jugaak :(
korang tahu aku alergic asap . kau bayangkan laah kalau asap rokok , kereta , motor , dan sama waktu dengannya aku kene bernafas guna mulut . sebab apa ? nanti aku punya jantung bertambah tambah lah lemah . sekarang ni pun dah lemah . cuba bayangkan kalau asap sentiasa ada je dekat sekliling aku , maunya mati aku kat situ . sedih tau kalau ada penyakit .
aku ni dah macam nani dah . banyak sakit . haha . tapi nani lagi lagi lagi laaah teruk . nyawa sangat mengancam . risau aku .
seteng seteng je taak . yang gelak gelak tu je taak . and tadi syaf nanges kat sekolah sampai sekarang . sebab apa ? hmm , entoooh . banyak sebab . syaf nanges ni sebab :-
- kurang kan tension .
- terlalu marah .
- terlalu penat .
- time cetusan tak keluar air mata . sekarang baru nak keluar .
aku rasa macam menyesal pulak bukak FB . weeeyyyhh , tolooong laah . please laah . aku takde masa nak gaduh sekarang . Tadi kat kelas baru kita merepek , gelak what ever semua . bila kat FB je , terus jadi macam ni . okay , aku sakit sekarang . rasa nak duduk dekat hospital je laah . HUTAN PUN BOLEEEH .
hope dapat jumpa SAFYAH nad NAZIHAH sekarang jugaak :(
korang tahu aku alergic asap . kau bayangkan laah kalau asap rokok , kereta , motor , dan sama waktu dengannya aku kene bernafas guna mulut . sebab apa ? nanti aku punya jantung bertambah tambah lah lemah . sekarang ni pun dah lemah . cuba bayangkan kalau asap sentiasa ada je dekat sekliling aku , maunya mati aku kat situ . sedih tau kalau ada penyakit .
aku ni dah macam nani dah . banyak sakit . haha . tapi nani lagi lagi lagi laaah teruk . nyawa sangat mengancam . risau aku .
Comments