ISNIN .

tadi pergi SMK SEKSYEN 10 KOTA DAMANSARA untuk timba ilmuuu .

AQ : hafal surah AL - JUMUA'H .
BM : belajar komsas - hang tuah blablabla . sangat memboringkan nye puuun :P
SN : fiuuuhh ! lenguh tangan eden nak menulis . haiyaaa . banyak lagi , banyak .
BA : rezeki , rezeki . nasib ustazah tak tanya pasal karangan tu . HOHO . belajaaar . ada best , ada bored .
MT : malaaas nak belajar . tapi paksa jugak . time tu rasa macam nak caaakaaap je :DD
SENI : mana nak dapat itik dah lepas ni :( kenapa mesti cikgu LATIF yang jadi guru seni ? eeeeuuww . :PP

blablabla . balik .

Comments

Popular Posts