hey :)
heeeey . aku dah boleh letak tittle aku balik :)
yeay .
td aku main tekan tekan ape tah dekat blog . sekali dah ada :)
tadi aku view balik post post aku yang dulu :DD aku baca dengan khusyuk . banyak part part tentang FAAIZ . tak sah kalau satu post , yang takde nama dia :DD WAJIB keluar . lalala .
- gaduh
- sayang
- benci
- jealous
- rindu
semuaa ada . haha . KAY SYAF . STOOOP ! haih . ni nak nanges ni . jealous tahu kepada sesiapa yang ada bf tu .
- untunglaah , ada bf .
- untunglaah , tiap tiap malam texting dengan bf .
- untunglaah , boleh cakap love u love u dekat bf .
- untunglaah , dapat jumpa bf korang selalu .
nasriah , kau tengok tengok kan kitaorang . kalau kitaorang TERcouple , kau lempang aku kuat kuat :DDD
Comments