hey :)

heeeey . aku dah boleh letak tittle aku balik :)
yeay .
td aku main tekan tekan ape tah dekat blog . sekali dah ada :)

tadi aku view balik post post aku yang dulu :DD aku baca dengan khusyuk . banyak part part tentang FAAIZ . tak sah kalau satu post , yang takde nama dia :DD WAJIB keluar . lalala .


  • gaduh
  • sayang
  • benci
  • jealous
  • rindu

semuaa ada . haha . KAY SYAF . STOOOP ! haih . ni nak nanges ni . jealous tahu kepada sesiapa yang ada bf tu .

  1. untunglaah , ada bf .
  2. untunglaah , tiap tiap malam texting dengan bf .
  3. untunglaah , boleh cakap love u love u dekat bf .
  4. untunglaah , dapat jumpa bf korang selalu .
ahahaha . takpeeee aku i**** . kan alia ? kita cuba tahan supaya tak cople couple . CRUSH JE BOLEH :D
nasriah , kau tengok tengok kan kitaorang . kalau kitaorang TERcouple , kau lempang aku kuat kuat :DDD

Comments

Popular Posts