27 august

ari ni , befday aq..dlm bnyk bnyk kwn aq , bru 7 orng je yg wish kt aq..yg len mne?
yg 7 orng tu pown ada orng yg aq x knl wish kt aq..kalo tmbh , tolak , bhagi , darab
bru 4 orng je wish kt aq!!MySpace

hmm..sdh doh! x pe la..aq pown mls nk ungkit..
nnty aq sdh..da la mood aq arini appy gler!MySpace

td g shopping ngan mak n adk..
g bli bju aq , adk , ngan mak..aq pnye bju sbnrnye da ada..
tp aq x de bju kurung..bju kurung aq tnggl selai je..
yg len da x muat..hahha..ye la..da membesr..
taon lpas ngan taon ni sme je..taon lpas befday aq, bln pose..
sme ngan taon ni.taon lpas g shopping time befday aq..taon ni pown sme..
hahahha..pnt gler td..kaki aq da nk patah da td..
then , g subng perdana..bli bju adk..
pas ue..tetibe je trigt kt my boyfie..hahhaha
kowt2 la dye ada kt situ..hahahMySpace
lpas ue , g sek 6..g bli kek..mle2 nk g HIDAYAH..tp jauh sngt..
lpas ue , blik..then , test test bju hhaha..lawa lawa oh!
*mak plh ..memg la lwa..
hmm..
2 je kowt stakat ni..hahahhaha
ea ,ea..skunk ni aq jdorng kedua kt blog STARSYEEA...
pndai pndai la korng agk.. MySpace

Comments

Popular Posts