If the Earth needs the Sun for its light, then the heart should crave for light too, that is from the Quran.
Soon to be 18. Syaf.
"My Rabb, indeed I have wronged myself, so forgive me." [Surah Al-Qasas 28:16]
"Know yourself to be mature"

Assalamualaikum and Hi guysss. Ya Allah, lamanya tak menaip kat blog ni bersawang beulat habis dah blog ni. Tah ada org datang singgah baca ke tah lah. Aku sebenarnya sibuk dengan hal duniawi je selama ni. Al-fatihah untuk diri sendiri. Alhamdulillah, aku dah masuk sem yang seterusnya. Sem 3. Yang mana sem paling tough lah orang cakap. Senior lepas lepas cakap. Kredit paling banyak lah nak kutip. Dan alhamdulillah jugak sem lepas punya result mmg quite good lah. Even mentor cakap pun yang aku ni ada potensi lah sebenarnya. Kalau aku kerja keras aku boleh dekan Tapi ekceli sem lepas mmg aku target dekan. Masa keluar result tu aku ingat nama aku kat dekan tapi hmm, takde rezeki. In shaa Allah akan datang. Tapi okaylah daripada pointer 2.7 naik 3.6 kan. dekan 3.7. Okay, past is past. New life, new experience right now.

Tapi kalau ikutkan sem ni, memang busy habis. Masa memula naik sem tu pun rasa kelam kabut. Tak sempat nak digest semua pun. Nak kenal satu subjek tu pun payah. Tahun ni kena hardworking.Kena continuosly study, dulu tak. Esok nak exam baru sibuk nak pulun habis habisan Biasalahhhh, student. Lepastu sem ni mcm mcm terlibat. mcm haritu kena handle jamuan raya untuk MLT. Itupun punyalah payah nak deal dengan satu kelas. Mcm mcm halangan. Tapi atlast berjaya jugak. Alhamdulillah. Since bilik kitaorg berubah blok, so susah nak gather gather mcm dolu dolu. Toilet pun dalam bilik, Kalau tak dulu jumpa lah jugak dalam toilet, berebut nk mandi dulu, beratur pakai barang mandian. ahahahaha. Rindu lah masatu.

Sekarang ni almost setiap minggu balik. Senang cerita mcm ni lah, syaf tk pernah tk balik untuk sem ni. sbb syaf depressed tau lately. Lepastu frust beause u dont even know why u keep depressing urself. I hope u understand this. And i think u had deal with it. Sampai roommate pun masam muka, kawan sekeliling Its hard to explain because i know nothing! haa. I never told anyone about this, but if someone read this, ure the first one know about it. Thats why i start to write a diary back because i dont want to reveal all bad things happen to me to anyone. i just yaa leave me alone. I can handle it. Even though i would cry for it. Crying is strength for me, so i love crying. 

If i had time, i would like to update a book that i was reading. And i in love with it. Till we meet later. Byeeee


Recent Posts or Older Posts?
Layout by tentylers. Image from weheartit.